Aj tento rok sme sa zúčastnili medzinárodnej konferencie POPAI DAY 2019 ako vystavovateľ aj ako súťažiaci.

Návštevníci konferencie sa mohli oboznámiť s novými projektami našej spoločnosti. Okrem všeobecnej prezentácie, komplexnej ponuky produktov a služieb spoločnosti Ross v oblasti reklamy boli prezentované produkty, ktoré sa stále viac dostávajú do popredia. Jednalo sa o Digitál signage –digitálnu reklamu, ktorá zahŕňa od LCD monitorov cez dotykové obrazovky, až po komplexný systém pre riadenie reklamy na diaľku. Druhý produkt, ktorý prichádza na naše trhy je interaktívna cenovka. Zdanlivo malý produkt dokáže uľahčiť prácu v predajni, ale aj prácu manažéra, ktorý dokáže vďaka cenovke sledovať stav tovarov v regáli, reakcie na akcie, aj pravidelnosť nákupov.

Súčasťou konferencie bola súťaž o najlepšie POP výrobky roku 2019. Do súťaže sme mali zapojené štyri naše produkty, ktoré svojím prevedením a funkcionalitou zaujali nielen porotu, ale aj samotných návštevníkov konferencie. V kategórií Automobily sme mali projekt AUDI ETRON, v kategórií HORECA sme súťažili s komplexným značením pre COFFEESHOP COMPANY, v kategórií Prostriedky pre služby podpory predaja bol zaregistrovaný rozkladací prezentačný stojan Bombay Saphire a za kategóriu Vybavenie interiérov obchodov bol zaradený stojan Hurban Legend.